در قرن بیستم میلادی عده ی کمی توانستند حد فاصل بین طراحی و معماری را بدون مشقت و با موفقیت مانند چار ایمز و ری ایمز رعایت نمایند. برای این زوج، برتری دادن به یکی از دو این مقوله، تصنعی و ناکارآمد بود. افکار خلاق و کارآمد آنها برگرفته از روش های مبتنی بر حل مساله بود که منجر به پیدایش راه حل هایی در روند طراحی می شد که نیازهای مشخصی را پاسخ می گفتند و موفقیت این روش ها را میشد در میزان کارآمدی آنها اندازه گیری نمود. علی رغم اینکه خانم و آقای ایمز آشکارا دده از رواج گرایش "بیان خلاق" بودند، اما زمانی که کارهایشان به نمایش در می آمد، با یکنواختی و روزمرگی که معمولا آثاری که به شدت عملگرا هستند را تهدید میکند روبرو نبودیم. آنها دریافته بودند که لذت بردن از طرح به خودی خود کارآمد است، و هر آبجکتی که در کاربرش این حس را بر می انگیزد، منجر به ملاحظات زیبایی شناختی میگردد که این نیز یکی دیگر از معیارهای کارآمدی طرح است. اعتقاد به وحدت عملکرد و احساس منجر به پیدایش برخی از شاخص ترین آثار قرن شد.

 


اطلاعات تخصصی سازه های جهان ایمز ,منجر ,معماری ,موفقیت ,خلاق ,چار ,منجر به ,به پیدایش ,چار ایمز ,که لذت ,بودند کهمنبع

معرفی کوتاه معماری دیکانستراکشن

کاووش در ساختار و اجزا شهر گور بر اساس مستندات میدانی (قسمت 2)

کاووش در ساختار و اجزا شهر گور بر اساس مستندات میدانی (قسمت 1)

آشنایی با معانی رنگ در معماری سنتی

بررسی معماری ایلامی

الگوهای انتخاب و کاربرد رنگ در دکوراسیون داخلی ساختمان (بخش 2)

الگوهای انتخاب و کاربرد رنگ در دکوراسیون داخلی ساختمان (بخش 1)

مشخصات

آخرین جستجو ها

برترین متخصص قلب محله نارمک ارزانی خرید انواع لوازم یدکی کوماتسو آلفا 7 3sootweb فروشگاه روش های بازسازی منزل اجناس فوق العاده کافه ترفند عشق